Z Nowego Jorku do Sosnowca.

5 Lip

Jak pomyślę o tym jak szalone były moje ostatnie dni w USA, to dostaję zawrotu głowy. Zastanawiałam się nad ostatnimi zakupami, prezentami i jak zmieścić się do dwóch walizek. Mój host (ojciec dzieci u których mieszkałam) jak mnie zobaczył siedzącą na podłodze zagrzebaną w rzeczach chwycił się za głowę i powiedział „Katie, koniec z wysyłaniem paczek do Polski! Masz tu 100$ i bierz nadbagaż”. Nie wiem czy wam wcześniej mówiłam, ale będąc w Stanach znalazłam polski sklep i firmę kurierską, dzięki, której 4 dwudziestokilogramowe paczki popłynęły do domu (a jak widać i tak się nie zmieściłam). Dla ludzi w potrzebie zamieszczam link http://polonezparcelservice.com/pl/index Tanio i nigdy nic mi nie zginęło!
Moja rodzinka zabrała mnie na pożegnalny obiad do restauracji, którą miałam sama wybrać. Z powodu pracy nie mogli mnie zabrać na lotnisko, ale za to dostałam od nich platynową kartę American Express, która umożliwiała mi pobyt w sali dla Vip’ów American Airlines na lotnisku Kennedy’ego w Nowym Jorku. Lato w pełni więc załączam zdjęcia mrożonego jogurtu za którym można zatęsknić i letniego relaksu w Central Parku.

Co do Sosnowca to… oto zdjęcie pewnego samochodu, obok którego niedawno przechodziłam. Porachunki mafijne?:)
Zaczęłam pracę dla firmy Cultural Care Au Pair, z którą wyjechałam do USA. Wiele osób w trakcie mojego pobytu w Stanach pytało o szczegóły wyjazdu, koszty, jak wyglądały moje obowiązki, studia. Jeśli kogoś interesuje podobne doświadczenie to chętnie spotkam się osobiście, lub zapraszam na moje spotkania informacyjne do Katowic 12.07, 26.07., 09.08, 23.08, 30.08. Więcej info na http://www.culturalcare.pl/ Pospieszcie się, bo czasem tak tęsknie za Stanami, że chętnie sama bym się znowu wysłała:) Pozdrawiam!

Skomentuj

